sobota, 11 sierpnia 2012

Moje...

ulubione pieski! :)
Dzisiaj opiszę, jakie rasy najbardziej mi się podobają. Nie mam psa z wielu powodów, ale bardzo je lubię. To są przepiękne, wierne i kochane stworzonka! Nabardziej chciałabym mieć wilka, takiego udomowionego. To raczej mało możliwe, a poza tym wiem, że wilki powinny żyć na wolności. Więc, schodząc na ziemię, wymienię moje wymarzone psy :)
Są to: owczarki niemieckie, husky syberyjskie, czechosłowackie wilczaki, owczarki belgijskie, białe owczarki szwajcarskie, border collie i alaskan malamute'y. Czyli właściwie najbardziej  podobają mi się duże psy, o dość długiej, gęstej sierści, stojących uszach i normalnym, niezakręconym ogonie. Chociaż podobają mi się też akita inu i łajka, a te rasy mają zawinięte ogony nad grzbietem. Czyli generalnie moje najbardziej ulubione psy przypominają wilki :)
A z takich już nie do końca ulubionych, ale nadal wysoko na liście, mogę wymienić: berneńskiego psa pasterskiego, golden retrievera, leonbergera, samojeda, eurasiera; a jeszcze trochę niżej znajdują się: labrador, owczarek szkocki collie, kuvasz, owczarek kaukaski, owczarek z szarplaniny, hovawart, springer spaniel angielski i wilczarz irlandzki.
Ale właśnie najbardziej ze wszystkich chciałabym mieć owczarka niemieckiego lub husky. A najlepiej oba naraz ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz