niedziela, 12 sierpnia 2012

Moje ulubione...

seriale!
Mój serial z dzieciństwa, który po prostu kochałam [i kocham nadal ;) ] - "V.I.P."
W rozwinięciu jest to Vallery Irons Protection, jest to serial sensacyjny, kręcony w latach 1998-2002. Opowiada o agencji ochrony dla losangelesowskich VIP-ów ;) Moją ulubioną postacią jest Tasha Dexter - była agentka KGB, FBI i CIA. To o niej właśnie piszę powieść. Trochę zmieniłam charakter Tashy (chociaż niewiele ;P), wymyśliłam jej przeszłość i dodałam jeszcze jedną pracę. Bo w mojej powieści jest ona i ochroniarzem i agentem CIA :)
Ostatnio oglądam "90210", ten serial z kolei jest obyczajowy, ale jego akcja też jest osadzona w Los Angeles. Pokazuje życie bogatych nastolatków. Najbardziej lubię tam Dixona i Liama - z chłopaków, a z dziewczyn - Annie, Silver i Ivy.
Lubię też bardzo "Komisarza Rexa" - te austriackie i niemieckie serie - szczególnie ze wzlędu na psa. Rex jest przepięknym i przeuroczym owczarkiem niemieckim, pracującym w policji.
"Sue Thomas: słyszące oczy FBI" to też kryminalny, ale bardzo sympatyczny serial. Niestety nie leci już na żadnej stacji.
Jako mój ulubiony serial mogę wymienić też: "Agenci NCIS: Los Angeles". Jest to serial sensacyjny, akcja bardzo mnie wciąga. Poza tym lubię oglądać kulisy pracy służb specjalnych. Z postaci najbardziej podoba mi się Kensi.
O, nie mogę zapomnieć też o "Tożsamości szpiega"! Serial opowiada o losach Michaela Westena - agenta CIA, który został spalony, ale nie wie dlaczego i próbuje się tego dowiedzieć. W międzyczasie pomaga różnym ludziom i wprowadza widzów w techniki szpiegowskie. Kocham Michaela! (w przenośni oczywiście) Imponuje mi swoją profesjonalnością, umiejętnością udawania zupełnie innej osoby i wyjścia z każdej sytuacji. A do tego potrafi być wrażliwy - kiedy mama dzwoni i go o coś prosi, przyjeżdża najszybciej jak może :)
Lubię też "Słodkie zmartwienia" - akcja, podobnie jak w przypadku "90210" dzieje się w Los Angeles i opowiada o życiu nastolatków.
A z polskich seriali bardzo wciągnęło mnie "Na dobre i na złe".
W tej chwili więcej nie przychodzi mi do głowy :) W każdym razie wymieniłam te seriale nie po kolei, bo na liście pierwsze trzy miejsca zajmują: "V.I.P.", "90210" i "Tożsamość szpiega". Potem dopiero są "Agenci NCIS: LA", "Słodkie zmartwienia", "Sue Thomas", (o, jeszcze "Rodzina zastępcza" i "Detektyw Monk"!), "Komisarz Rex" i "Na dobre i na złe" :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz