piątek, 10 sierpnia 2012

Teraz trochę o...

mnie :)
Główne informacje: mam 17 lat, chodzę do liceum, jestem na profilu matematyczno-geograficzno-informatycznym, województwo wielkopolskie; miasta nie podam! ;)
Trochę detali: lubię psy (szczególnie owczarki niemieckie, husky, owczarki belgijskie... takie o wilczastym wyglądzie) i wilki; moja muzyka to zagraniczne hity z lat 50-80. Presley i Roy Orbison to moi ulubieńcy :) Najbardziej mi się podobają tak ogólnie romantyczne piosenki... o, The Platters ("Only you", "The Great Pretender") i "Unchained Melody" The Righteous Brothers' :) Z filmów najbardziej lubię komedie romantyczne i sensacje ("Raport Pelikana"!!! - na przykład). Z seriali podobają mi się obyczajowe (np. "90210"), kryminalne (ale nie drastyczne! - np. "Agenci NCIS: Los Angeles", "Komisarz Rex") i szpiegowskie ("Tożsamość szpiega"). Generalnie żadnych mocnych, ciężkich filmów! Ale mój najbardziej ulubiony serial to "V.I.P", o agencji o ochroniarskiej, akcja pomieszana z humorem i fajne postaci :) Ten właśnie serial to podstawa mojej powieści, którą zaczęłam pisać w te wakacje.
Ogólnie... jestem domatorką, marzycielką, może też idealistką... chciałabym być artystką. Może nawet mam w sobie coś z artysty. Robię trochę zdjęcia przyrodzie... rodzinie się podobają ;)
Szukam przyjaźni, tzw. "bratnich dusz". Z gimnazjum mam jedną przyjaciółkę, której mogę wszystko powiedzieć, to jest super :) W liceum też mam koleżankę, z którą trzymamy się razem i mam nadzieję, że zostaniemy przyjaciółkami. I mama jest moją przyjaciółką :) W ogóle mam super rodziców. Bardzo mnie kochają, dbają o mnie... prawdziwi Rodzice, przez wielkie "R" :D
Na Oazie też zdobyłam fajne koleżanki, może nawet przyjaciółki, tylko nie widujemy się bardzo często, bo już nie chodzę na Oazę. Ale "prywatnie" się spotykamy i wtedy zawsze jest fajnie :) Dobrze się rozumiemy, to wspaniali ludzie. Tacy dobrzy, otwarci, kochani... :)
Ale nigdy nie miałam chłopaka... oczywiście nie smucę się z tego powodu, ale miło by było poznać kogoś fajnego... z kim miałabym dużo wspólnego i komu bym się spodobała :)
A tak poza tym, to lubię tańczyć (nie umiem, ale lubię, a gdybym umiała i miała z kim, to bym lubiała jeszcze bardziej!), fascynuje mnie szpiegostwo (love CIA!), lubię fotografować przyrodę, oglądać filmy, siedzieć przy komputerze. A tutaj lubię różne rzeczy... trochę tworzyć (np. wnętrza przy pomocy aplikacji czy gier, np. w Simsach, bo jest tam bardzo dużo opcji i ładna grafika), pisać o "moim świecie", jak ja to nazywam (moja powieść jest takim jakby urzeczywistnieniem tego świata), zakładać profile na portalach społecznościowych (np. Myspace - lubię tworzyć czy wybierać swój szablon strony, nie tak jak na facebooku, że jest niebieski pasek i biała strona! chociaż facebooka też lubię ;) ) i innych stronach internetowych... mam tyle skrzynek email i najróżniejszych kont... hehe ;) i lubię mieć piękną tapetę, spersonalizowany internet (czyli dobrany do nastroju motyw), tworzyć stylizacje na www.fashionstyle.pl... może to trochę dziecinne, ale też artystyczne :) kiedyś tworzyłam też szablony stron i blogów w html-u, ale teraz mi się jakoś nie chce...
Na koniec dodam, że nie lubię czytać. Tzn. trudno mi się zmobilizować do czytania, nawet interesującej mnie książki, ale jak już zacznę czytać (coś fajnego, rzecz jasna!), to jakoś idzie i wtedy mi się podoba. Tylko zacząć trudno ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz