niedziela, 27 stycznia 2013

Ferie

Jak bym niesamowicie chciała być policjantką! Znajdować ślady, szukać podejrzanych, przesłuchiwać świadków... i aresztować winnych. Miałam teraz ferie, więc oglądałam dużo seriali kryminalnych. Ale najbardziej polubiłam Agentów NCIS. To jest mój absolutnie ulubiony serial. Uwielbiam te postaci - szczególnie Gibbsa, McGee, Ducky'ego... wszystkich lubię, chociaż chyba najmniej Tony'ego. Jakoś tak.
Odcinki są bardzo ciekawe, trzymające w napięciu. Teksty, zachowania i charaktery bohaterów są po prostu fenomenalne.
Bardzo sympatyczna jest też Sue Thomas: Słyszące oczy FBI. Serial o głuchej dziewczynie, która umie czytać z ruchu warg i pracuje w FBI. Jest tu trochę mniej akcji, ale za to bardzo dużo ciepła, serdeczności, pomocy, miłości. Przyjemnie się ogląda.
No i Komisarz Rex - moja psinka kochana! Rex jest tak słodki i do tego tak inteligenty, że nie można go nie lubić. W ogóle serial jest bardzo fajnie zrobiony.
Poza tym, że oglądałam seriale kryminalne oczywiście robiłam dużo innych rzeczy. Często spotykaliśmy się z bratem z naszymi kolegami (tzn. koleżanką i kolegą) na grę w karty. Przede wszystkim w kenta i makao. Poza kartami graliśmy też w Jenga i warcaby. A kiedy gości nie było grałam sobie w Simsy i układałam puzzle :D Jaka szkoda, że ferie się kończą! Chodziłam spać około pierwszej, drugiej w nocy a wstawałam wpół do dwunastej rano. To znaczy w południe.
I ostatnio bardzo mnie wzięło na robienie zdjęć. Może wstawię jedno przykładowe na pokazanie.

Lemon Ross



To mój kubeczek na długopisy w moim ulubionym zielonożółtym kolorze z pomarańczowym i czarnym długopisem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz