poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Post I

Witam! 

Na początek przydałby się jakiś wstęp, więc...
Uwielbiam blogi, szablony i tak mnie ciągnie do tworzenia blogów, że... że go założyłam, chociaż nie mam nic konkretnego do pisania ;) Lubię mieć swojego bloga, dopracowywać jego wygląd, zdobywać czytelników... to ostatnie mi się najczęściej nie udaje - zakładałam już kilka blogów, ale nigdy nie cieszyły się popularnością. Chciałabym, żeby były chociaż dwie osoby, które by czytały moje posty i coś pod nimi pisały w komentarzach :) Ale zdaję sobie też sprawę z tego, że, żeby mieć czytelników trzeba dość dużo (a przynajmniej często) publikować nowe notki. W czasie szkoły jest to raczej trudne, ale na razie są wakacje, więc może się to jakoś rozwinie. Piszę też powieść. Na początku chciałam właściwie pisać tego bloga w formie opowiadań, ale jednak zamiast tego powieść tworzę w notatniku, a tutaj będzie coś innego. Chciałabym, żeby to był wesoły i nie nudny blog :) No cóż, zobaczymy, co z tego wyjdzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz